ett synd om mig inlägg

Idag är ingen bra dag, kan vi sudda ut den igen tack?

Jaja, får väl försöka överleva, har sovit en 4 timmar nu eller nåt iallafall, bättre än inget alls, dock har jag ont i typ hela kroppen :o

Benen, sen jag ramlade i trappan i natt,
Huvudet, antagligen för att jag sovit så lite,
Nacken, antagligen för jag sovit lustigt den lilla tid jag sovit
Magen NO IDÉ! ingenanning alltså, nej nej inte gravid, det sitter ju typ högre upp där jag har ont :o

Fan va jag bara gnäller då :o jaja min blogg ni får stå ut lixom ;O)

Imorgon åker Pierre oxå ;'( han ska vara borta till den 26 eller nåt sånt WTF det är nästan 10 dagar kom jag på nu!!!
jag kommer inte överleva haha xD


Men en sak jag inte klagar på, det är att det ska bli sex party på lördag ;D dock har jag inte råd att köpa nåt men iallafall haha ;P KUL SOM FAN!


Kommentarer
Postat av: P

Ja, riktiga jävla idioter! Nu har dom satt in över hundra stycken i fängelse som försöker göra motstånd!! :S



Sök på hennes namn på facebook, jag vet att du har träffat henne innan..hon var med när ni snodde kaninen i traryd :) Jätte snäll och söt tjej :)



Jadå, kom du imon istället, det är lugnt! :) Hör bara av dig innan så :)

Jaja för tusan, jag ska dit! :) Du kan ju åka med oss om du vill i så fall? :) Vilken tid börjar det?

2009-12-16 @ 15:33:06
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback