Film film och åter film ;P

Kunde inte sova i natt heller, eller jo vid typ halv 5 eller nåt xD så jag kollade film istället, kollade klart på Twilight sen tänkte jag kolla på they wait men den hade jag visst redan sett så blev ice age 3 hehe :P så snart kommer det upp lite info om dom filmerna ;P, och blir nog en form av film maraton för mig idag, är seg som fan och sugen på att bara krypa ner i sängen och kolla film och låta tiden gå lixom! så vi får väl se vad det blir för filmer idag :)

Ge mig gärna film tips :D

Saknar min boney <3


Kommentarer
Postat av: Leiden

woohooo äntligen något som håller med. Men Michael Jackson var lite annat han har ändå kommit med musik som alltid kommer att leva kvar men vem kommer alltid komma ihåg Uptown Girls som en klassiker?

2009-12-21 @ 11:58:24
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback