ICC 3 av 4 nere

Förresten körde vi ICC igår ;D, första gången vi var där var det wipe efter wipe efter wipe redan på första bossen, det gick lixom bara inte få ner honom, så jag själv trodde helt ärligt inte det skulle gå så bra igår som det gjorde, första bossen var nere utan wipe, eller ja någon på trash innan men inte på själva bossen iallafall, för modligen bättre ihopsatt grupp igår, andra bossen tog vi ner efter en wipe om jag inte minns fel och 3 bossen gick ner på hmm 3 försöket tror jag eller kanske 4de, den 4de bossen tog vi dock inte, inte ännu, blir lite krångligt med addsen där och så, man critar ju inte när man vill tyvärr haha ;P men vi försöker på tisdag igen om vi nu får folk, det är ju ändå precis innan jul så folk har mycket att göra!

Bild vid första bossen, sen glömde vi helt enkelt ta bilder haha ;P

Det var roligt att vara med och ta ner dom 3 första, på första guildrun som vi klarade det på eller vad man säger :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; mmm inte lätt. sorry att jag har varit död på bloggen när det kommer till att svara. hoppas du mår bra iaf :)

2009-12-21 @ 13:20:16
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback