inget viktigt alls

God morgon eler god middag om ni vill det :)

Usch kunde inte sova i natt heller, eller jo vid 4-5 tiden men det får gå!

Har iallafall varit vaken ca en timma, duschat och borstat ut håret, jag looovar det var värsta tovigt xD hela håret i en klump typ ;( det är bara för jag är så dum och i stortsätt aldrig borstar det och alltid har det uppsatt xD så går det, jag får skylla mig själv! skulle tagit en bild men både kamera och telefon var på rummet, ofta man tar med det när man ska duscha lixom xD

Nä idag händer det inte heller mycket kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: marbie

sv: jaha men kan du inte göra en egen då? Jag har gjort min helt själv. kram

2009-12-02 @ 21:25:32
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback