Klarar jag det denna gången?

Vet ni vad?

Jag och Pierre ska göra ett nytt försök med att sluta snusa :o

Och det kommer jävla inte bli lätt kan jag lova! Jag har en snus kvar, vilken jag ska försöka spara tills imorgon, eller ja idag när jag sovit lite till ;P vi får se hur det går!

Om inget annat kommer vi ändå få sluta inom ett par dagar då pengarna tar slut så xD

Men det blir bäst om vi slutar, både för ekonomin och hälsan!

Dock kommer det vara jobbigt som fan, och vi som ska tvätta imorgon, vi kommer slå halvt ihjäl varandra xD eller jag kommer vara grinig som fan Pierre har nog lite mer snus kvar än mig xD dock lös så kan inte sno av honom ;/

Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Godmorgon vännen! Lycka till säger jag! Hoppas ni lyckas! Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback