Tack för en toppen kväll igår ;D

God morgon :)

Igår var en super kväll ;D synd att den blev så kort bara ;/ precis när jag började bli fuller så åkte vi hem ;/, Åkte ju med Pao och Robin, visst jag kunde stannat men då hade jag ingenanning om vart jag skulle ta vägen på natten eller hur jag skulle ta mig hem så var bara att åka med när dom skulle hem.

Men jag förstår Robin inget kul att må dåligt, man vet själv hur det är när man börja må dåligt och är fuller man vill inte annat än hem ;/

Men det var helt klart en lyckad kväll!

Dock inte super många bilder som jag tagit men ändå ;P får snoka lite på dom andras bilder sen ;P
och mina bilder kommer med senare orkar inte lägga upp dom nu xD

Men tack Emma för en toppen kväll, och alla Andra Brudar som var är med helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback