Dagen

God kväll, usch har haft fullt upp hela dagen känns det som xD varit och handlat med Anki och Tessan, dock bara mat, och sedan hem betala räkningar och sedan fixa middag, jag och Pierre bjöd ju på tacos idag ;D gott som fan!

Annars så är det väl så där med mig idag har ont i typ hela kroppen, mest i ryggen och halsen :O hoppas inte jag blir sjuk bara jag som gör så jävla mycket på dagarna, nä men aldrig kul att vara sjuk så ;/

Ikväll händer helt ärligt inte ett skit blir nog sängen snart orkar knappt sitta upp ;/

Btw tror jag och Pierre fått ihop designen lite nu tryck F5 om den nya inte kommit upp xD
Pierre ska hjälpa mig med en design sen men måste ha någon som fixar koderna men det löser sig alltid!

Köpte Tessans Julklapp idag med en liten barndator ;P ska fixa bild sen, det kommer även komma upp en liten video med henne sen i morse, men den kommer nog upp imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback