Fjåårtiz shiibby xD

Vet ni vad, jag tänkte skriva något här men känns som om det blir för jobbigt att skriva för nu värker ryggen extremt mycket :o så ska lägga mig i sängen och antagligen kolla på ett avsnitt arkiv x till och sedan sova lite, är iallafall tänkt se, sen hur det blir får vi veta sen xD

Det blir väl antagligen spela med Söta/snälla Annie, Elaka Tommy, Pratkvarnen Johan och Balla Crille och alla andra trevliga personer i guildet senare idag (när ni läser Tommy så tänk bort trevlig xD) haha jag kan inte låta bli och allt detta skrev jag egentligen bara för att få skriva Balla Crille hahaha tycker det är skit kul och för tillfället är det ännu roligare efter som jag är trött och sedan kan jag ju inte vara snäll mot Tommy för han är alltid så elak, och Annie är ju alltid snäll och hjälper mig och trevlig att prata me, Johan livar uppstämningen på vent oxå och Crille ja pass på den xD Hela guildet är super helt klart! finns egentligen något att skriva om alla eller nä inte alla men dem som är mest akriva, Devils is tha shit så är det bar xD

Vi är helt enkelt inte som vi ska, but i know u will love us if u join us!

Jaja Bla bla bla bla bla bla!



Cha cha /xoxo Fjåårtizen Shiibby <3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback