God kväll

God kväll ;P

Sitter här och biter mig i läppen :o fråga mig inte varför det bara blir så xD

Jaja en sak är kul iallafall några från guildet har varit inne på bloggen och tittat runt haha känn er träffade Annie och Tommy xD

Ja dom senaste dagarna har inte hänt mycket alls spelat, sovit, spelat och sovit typ men det har oxå varit trevligt, men är seg som fan hela jävla tiden och nästan huvudvärk hela tiden oxå haha det löser väl sig håller kanske på att bli sjuk vem vet xD

Just nu Sitter jag och pratar med Johan och Crille på vent dom säger inget vettigt alls men det är väl inget ovanligt xD men trevligt ändå!

Jaja nu ska jag lägga upp en video på tessan och sen ska jag logga in på wow och vid 19 blir det raid ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback