ingen rolig dag idag!

Fyfan säger jag bara ;(
Mår riktigt jävla dåligt, huvudet värker extremt, kallsvettas och har frossa om vart annat, inte trodde jag att jag skulle vara så här känslig mot skiten ;/ kräkte lite i natt oxå, och i natt hade jag verkligen frossa, extrem sådan, var nära på att ta sova i kläder men fick bli att krypa i Pierres morgonrock och mysa in mig i täcket!
Fast ska kanske inte gnälla tror bror har det värre ;/ han har blivit dålig i magen så det kommer från båda hållen om man säger så ;/

men men, har tyckt i mig två ipren nu och hoppas på att lite går över iallafall, ska lägga mig i soffan och kolla på tv, om där nu är något bra annars hoppar jag ner i säng!

Jag hoppas verkligen jag mår bättre sen vill ju leka med Pao ju ;( men hon förstår nog som tur väl är!

jaja hör ni inget mer från mig idag här så ligger jag antagligen och sover eller håller mig borta från datorn!

Puss


Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Vilken cool och väldigt annorlunda blogg du har. =) Häftig bakgrund

2009-11-06 @ 15:19:59
URL: http://missdq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback