Sexparty hell yeah!

Förra inlägget var mest för att skriva av mig lite men men.
nu kommer ett lite trevligare inlägg igen :)

Haha jag vet inte men när jag var inne på Angiies blogg så stog det om porrigast och annat kuligt ;P då kom jag att tänka på att jag ju faktiskt ska på sexparty igen den 19 dec om jag inte minns fel, var över ett år sedan Emma hade det nu så det är på tiden ;P var iof på ett i slutet på sommaren eller nåt sånt men var inte hos Emma men ja iallafall ;P tänkte lägga upp lite bilder från när vi var där sissta, jag hade super trevligt och hoppas det blir minnst lika trevligt denna gången :D

En full och glad Pao!


Angelica och Emma



En porrig Emma!




Fan hade ju inte så många bilder xD
trodde där var fler men icke eller jo någon till är där men ändå :P

Kommentarer
Postat av: P

Gud så tjock jag var då!! :O Herre gud vad länge sedan!! hehe tur att man inte ser ut så nu ;P

2009-11-18 @ 00:13:20
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Härliga bilder :)

2009-11-18 @ 10:06:17
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback