Sry

Förlåt har inte blivit något bloggande idag heller ;/, efter jag skrev att jag skulle packa så vart jag nere och pratade lite med mamma sen upp och fösöka väcka Pierre och när jag höll på det det fick jag sms av Anki om att dom var påväg så det var stress med att packa ner allt och städa undan lite och sen hinna äta innan dom kom fram!

Väl hemma sedan lekte och myste med Lillasyster <3 kunde verkligen inte låta bli, så vi har busat en massa och hon har även lagat mat till mig i sina nya grytor :P

Sen nu har vi kollat på sista avsnittet på säsong 2 av arkiv x och vet ni vad? det kom FORTSÄTTNING FÖLJER! gaaahh fatta att jag får spel ;/ har beställt säsong 3 men den har inte kommit då den var slut i lagret, säsong 4 har jag redan fått hem, men vill ju se 3an före! hoppas verkligen den kommer i veckan kommer få sne spel annars xD

Jaja nu ska jag iallafall snart krypa i säng ska in till affären imorgon bitti när anki ändå kör in!

Men lovar att försöka blogga mer imorgon ;P

Natti natti Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback