Vänskap

Hittade massa dikter på datorn som jag samlat på mig under åren, många av dom stämmer in på mitt liv innan, på min depprision på hur falskt mitt leende alltid var innan, men idag kan jag känna att ja kan faktiskt le på riktigt iallafall för det mesta, visst det är många bekymmer men inga som inte går att lösa på sikt, jag har några få nära vänner kvar, jag har min familj och jag har min pojkvän som gör allt för att jag ska må bra, jag har vännerna som verkligen ställer upp när det krisar sig och dom vet att jag gör så mycket jag kan för att göra samma sak för dom!
Det är som sagt inte många vänner jag längre håller speciellt bra kontakt med, nästan ingen faktiskt, det jag kan känna är att det faktiskt är 4 vänner bara, helt ärligt det finns 4 personer om jag räknar in Pierre som alltid ställer upp som alltid finns där om det är något, jag vet att jag inte är den bästa på att höra av mig, men ni är inte så duktiga på det heller ;) men jag hoppas verkligen att ni vet att ni är dom som betyder mest och som alltid kommer göra det! jag finns här för er vad som än gäller och vad som än händer så tänker jag stå vid eran sida!

Pierre - Det känns som om det alltid kommer vara du och jag, du försöker alltid förstå mig och du gör allt för att jag ska må bra och känna mig älskad, du anar inte vad det betyder! Älskar dig mer än livet!

Pao - Du har egentligen alltid funnits där, sedan vi var 14-15 även fast vi inte umgick så mycket ett tag, men du vet att jag ställer upp till 110% när det väl gäller, våra minnen sedan den tiden kommer alltid finns kvar, och jag hoppas och vet att det kommer bli flera underbara minnen, du betyder! Och ja Robin jag tycker om dig oxå ;P

Emma - Även fast vi egentligen aldrig umgåts så mycket och egentligen verkligen pratat så har du alltid ställt upp och jag hoppas du vet att jag gör det för dig oxå! Du är min Emma!

Linda - riktigt gammal bild men iallafall, vi umgicks mycket när vi var små sedan började vi skolan, men när jag sedan började 6an och började jobba i kiosken så umgicks vi verkligen 24/7 vi var odelbara, det var alltid du och jag, så många minnen! vi umgås inte längre men du finns ofta i mina tankar ändå, det blir så när någon flyttar även fast det inte är så långt, men du ska veta skulle du någon gång ringa och vara ledsen jag lovar jag hade satt mig på första bussen för att vara hos dig! Linda det är du och jag för alltid!

 

visst det finns fler som betyder nåt, men dessa är dom som betyder mest, inget kan sabba våran vänskap oavsätt va!

Älskar er!

 

"För Hela Världen Är Du Ingen, Men För Någon Är Du Hela Världen"


Kommentarer
Postat av: jaasmiinee

sv: jaa jag har haft det sjukt roligt idag ochdet kmr säkert bli roligt efter maten också ;)



Vad har du gjort idag då? :)

2009-10-29 @ 17:16:25
URL: http://jazse.blogg.se/
Postat av: P

Pierre heter han..kallar ju honom för bög-Pierre bara för att han är lite bögig!! xP



Usch, att folk inte kan fatta saker och ting! Jo, pengar är saker tycker jag, det är mycket för utan pengar kan man inte leva längre! Med dom pengarna för ps3 kunde du ha levt bättre, så får man nästan tänka! Men jag förstår att du ville vara snäll :)

Dumma dig Shibby, får inte va så snäll!! ;P



Naaw, tack vännen! Värmer verkligen!! Du har alltid funnits där för mig och jag finns alltid här för dig, så länge jag lever!! Och Robin gillar dig också! ;D

2009-10-29 @ 20:21:32
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din Pierre verkar fantastisk för dig, grattis till att ha hittat något så bra.

Sv; din kommentar om att ta vaccinet för alla barns skull fick mig att tänka till men jag hoppar nog över ändå. Träffar ju typ inget barn. =)

2009-10-29 @ 20:23:00
Postat av: Alexandra

sv; Jo jag vet hur det är att humörshoppa, och det är inte bra :S Men jag hoppas att allt ordnar sig för dig gumman :)

2009-10-29 @ 21:18:45
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: P

Nej, ma behöver inte leva hur fattigt som helst och jaa, det är klart det kommer att lösa sig! Det gör det alltid med tiden!! ;D Måste bara tänka positivt! :)

2009-10-29 @ 22:41:05
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: jo, kanske.. men har hört att den är väldigt bra :)

2009-10-29 @ 23:59:39
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Fenixmona

Godmorgon vännen! Fina bilder! Kramiz!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback