jävligt piss off

Börjar bli riktigt irriterad nu, mitt x som hjälpte mig att få skulder, om man nu kan säga så, han betalar typ aldrig och skyller på soc och skit, jag fick inga pengar hit och jag fick bara så mycket dit, jag skiter i vilket inte fan säger om ställerna jag har skulder på  att det är lugnt det fixar sig, nej dom kräver pengarna av mig, så vad fan ska jag göra? blir så jävla lack!

Sen har vi en som jag trodde var min vän, jag stälde mig på ett ps3 till henne så hon kunde ge det till sin pojkvän i julklapp och vet ni vad som händer nu när dom bråkar och antagligen ska skiljas jo han ska betala säger hon till mig efter som dom inte pratar med varandra dock så har han dragit till danmark och tagit spel och hela skiten med sig, jag gav henne en vecka och försökte förklara för henne att det var fan ta mig hon som lovade mig hederligt att betala var ända jävla månad, nä det kommer bli en polisanmälan på det här! jag gav som sagt dom en vecka men har verken hört av dom eller sett några pengar, ändå har det gått snart en månad! så nu tänker jag göra en anmälan! inte för att det hjälper mig med skulderna men det blir ju som stöld i så fall! detta är egentligen inget jag vill göra, men vad fan ska jag annars göra?

Känns som om folk tror dom kan köra med mig hela jävla tiden! börja bli så jävla less på allt dessa människor har fått mig att kunna lite ännu mindre på folk!

det är tur jag har några få riktiga vänner kvar och min pojkvän, min mamma och pappa jag hade aldrig klarat sådan här skit annars, jag vet inte var jag ska vända mig eller någonting, nästa halvår kommer bli ännu mer åt helvete med ekonomin då vi antagligen inte kommer få några pengar från csn då vi läser många ämnen på två terminer, och skulden bara växer, är så less på allt som har med andra människor och min ekonomi att göra så jag vill bara gå och gömma mig någonstans!

Jag menar jag vill inte sitta och betala massa pengar åt grejer som jag inte har någon nytta av, jag vill inte heller batala in allt på en gång, jag behöver oxå överleva och köpa nya kläder, men vad gör man?
jag vet att jag igår handlade kläder och lite sånt, men jag måste väl få vara värd det någon gång även fast jag har skulder eller?

Jag vet inte längre!

Kommentarer
Postat av: emma

vad händer idag? (:

2009-10-29 @ 13:21:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: P

Jaa Ullared vill jag fan också till,typ nu!! ;P

Om jag ska vara ärlig så ska man fan aldrig lita på någon hur snälla och hederliga dom är annars! Att du ställde dig på ett ps3 var väldigt snällt men också jävligt dumt, folk utnyttjar minsta lilla dom kan av andra människor, det är helt sjukt!! :/ Men jag förstår ju dig, du vill ju bara vara snäll och en bra vän :) Men säg till henne ordentligt, va arg och förbannat för en gångs skull och säg till henne att kommer inte pengarna till mig ringer jag polisen och anmäler er! Ge henne ett ulltimatum!!

2009-10-29 @ 13:41:42
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; Men fy fan vilken situation du är i. Tycker verkligen synd om dig. Men låna aldrig ut pengar till någon om det är stora summor, och aldrig på kredit! Krama

2009-10-29 @ 15:08:47
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

okejdå snygging (:

2009-10-29 @ 15:37:51
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback