Kanske dags?

Kanske dags att börja rensa ut mina mail?

dock är det inga roliga mail, eller jo kanske något, men är från tex Pointshop, Facebook och massa massa reklam skit ;/

så om ni någon gång skulle vilja kontakta mig via mail så kan jag ju rekomendera, [email protected] där jag får minst mail, men den jag kollar oftast är [email protected] så någon av om rekomenderar jag verkligen xD

Ja ni kan ju nästan se vad jag ta tänkt göra nu xD

Ja det är två olika gmail!

Och om ni av någon anledning skulle få för er att adda mig på msn så är det [email protected] som gäller dock befinner jag mig bara på msn kanske 3-4ggr i månaden xD

 

Nä nu ska här renas xD

 


Kommentarer
Postat av: justaddo

tack för kommentaren!

Och stackars dig som har sådär många e-poster med så många mejl i :/ kan inte vara kul...

2009-10-26 @ 08:25:34
URL: http://justaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback