Lösnaglar för första gången

just nu sitter jag här och försöker pilla lite. lägga in kategorier mm, lite gamla inlägg kommer att komma upp på bloggen, men det är typ filmer och lite WoW inlägg, det är lixom lite grejer som inte behöver ha något datum på sig för att skrivas lixom :)

Har även petat in nagelbanden lite, ska peta lite till snart för vet ni vad? idag ska jag testa lösnaglar för första gången i mitt liv ;P var på maxi idag och Anki köpte ett paket sådana så jag tänkte va fan jag testar med ;P så snart ska hon hjälpa mig att sätta dit dom sen får vi se hur det går och hur länge jag kommer ha dom kvar haha :P

sådana här var det jag köpte fast den korta sorten :)

Senare kommer det komma lite inlägg om mig själv och familjen och lite sånt där så håll koll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback