Mätt

Så nu är jag ren och fräsch och har även fått mat i magen, potatismos, korv och morötter blev det, super gott!
Älskar mammas mat :)

Nu vet jag inte riktigt vad som händer ska sköta om min farm iallafall, haha mamma bara skrattade åt mig när jag sa att jag var tvungen att gå upp och skörda så det inte vissnar, och sedan frågade hon om det var några kor som kanske stog och råmade efter mig men då svarade jag med att det gör dom inte fören klockan sju så det så ;P

Nä farmen nu sen blir nog tvn med mamma eller nåt vi får se!

Kommentarer
Postat av: Ninja

jag undrade också vad du hade för farm.....inte loppor i alla fall ;)

2009-10-26 @ 18:51:11
Postat av: emma

allt är bra tack ;) vad sysslar du med ikväll?

2009-10-26 @ 20:05:24
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback