Mysko drömmar igen

Nu är jag vaken igen, har haft såna där mysko drömmar igen ;o, först om att det var lejon och tigrar som jagade folk och vi var tvugna att stänga in oss i en affär sedan skull jag typ ut och rädda Sandra och Stefan och blev tillfånga tagen av dom som släppte ut dessa djur, när jag satt där fången så bråkade dom mycket om vem som bestämde och då kom jag med repliken ja vem fan är det som bestämmer och då började dom slåss så jag typ kunde rymma xD

Sen drömde jag även om en gammal vän, han hade köpt en ny skiva men först ville han inte visa den, sedan ville jag typ inte se den så han sprang efter mig i byn och blev påkörd av en last bil ;'(.

Det ännu lustigare var att vi sedan var på någon fest och jag skulle skjusa några hem på cykel men det var lixom igen vanlig cykel utan sadlen var jätte lång och man skjusade folket i lådor högt över cyklen ;/

Drömde även om man som utförde olika lustiga expriment på folk, och vi försökte rädda dessa ;/

Och massa massa andra lustiga saker hände :o blir nästan lite rädd xD jo föressten ett ånglok körde även rätt igenom byn mitt på vägen xD

vet inte alls var dessa drömmar betyder om dom ens betyder något, visst det är kul att drömma, men att drömma att en gammal vän som redan gått bort går bort en gång till kan jag inte kalla en rolig och spännande dröm ;(

Kanske borde jag skaffa en drömfångare och hänga över sängen här hos mamma? det kanske skulle hjälpa lite, eller så är det bara min kropp som är i lite obalans!

Men som sagt läskiga drömmar klarar jag men när någon dör i en dröm får man en sådan lustig känsla även när man vaknar ;(


Kommentarer
Postat av: P

Mysko drömmar är du inte ensam om att drömma :P Jag drömde bara snusk i natt haha :D

2009-10-27 @ 16:09:42
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback