Ny Design!

Så vad tycker ni om den snygga desigenen jag fått :D eller ja fått köpa men iallafall ;) jag gillar den faktiskt, lite fräck så där, men känns lite ovanligt att inte ha något rosa, ja jag är rosa freak när det gäller saker och sånt iallafall inte kläder dock men det var inte det jag skulle prata om!
Gillar ju Limegörn oxå ju så :D får se vem vet kanske har den i flera månader kanske vill byta om någon vecka, men vet aldrig vad som händer och sker ;D men just nu är jag nöjd :)

Angiie sa hon var lite matrix inspererad och det kan jag väl hålla med om, men tycker även den är liten del arkiv x inspererad oxå, det beror väl på hur man ser det, och är ju helt besatt av arkiv x ;P

är du sugen på en design?
Eller bara vill ha en super bra blogg att läsa kolla Angiies blogg, klicka på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: P

Ja, men dom flesta små barn får ju gammla mobiler för att kladda på :P

Jag var i alla fall inte där och hoppas inte jag får någon skit för det heller :P



Skum design, hur mycket fick du betala för den? :P

2009-10-23 @ 11:21:30
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback