Vaken igen

Shibby har vaknat igen haha ;P

har även hunnit med att äta lite mat, dock bara sådan där findus lövbit med potatiskroketter, mamma och Bosse är på kalas hos mormor och Torsten så vi fick fixa eget idag för ingen av oss orkade följa med :)

Min dator vill inte alls som jag vill sitter på den "stora" laptopen men trådlöst internet inte funka :o satt på exakt samma plats med den lilla och där funkar det perfekt testade även dirket när det inte funkade på denna men det ville inte alls ;/ så just nu får jag använda det mobila bredbandet men får väl försöka dra internetkablen annars, jag som trodde jag skulle slippa det! men men!

Nä nu måste jag faktiskt sköta min farm på farmville, sen ska jag försöka länka lite bloggar oxå :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, vi hade jätte trevligt, allting flöt på hur bra som helst :)

2009-10-24 @ 17:33:20
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback