Vikt

God morgon!

Usch idag har jag riktigt ont i ryggen, riktig massage skulle verkligen behövas men det har vi inte råd med nu för på måndag eller tisdag ska vi köpa gym kort, då jävlar ska lite av fläsket bort, ni som kanske inte riktigt vet så är jag rätt så överviktig ;/ men det finns ju för fan så mycket gott här i livet ;P så nu tänkte jag att om jag börjar träna så går jag förhoppningsvis ner lite i vikt om inget annat behöver jag inte gå upp mer iallafall :P
Nä men det ska bli lite hård träning faktiskt, men ibland så hade man ju hoppats på att bo i en liten större stad så man hade kunnat hyra en personlig tränare eller vad som helst lixom men får försöka klara det här själv, jag hoppas ni hjälper till och peppar mig i det här :)

Jag har egentligen inget vikt mål  men det är ett antal kilo som ska bort, rätt många för att vara ärlig, men helt ärligt så skäms jag över siffrorna som visas på vågen men WTF jag mår ju egentligen bra har min kära pojkvän och mina underbara vänner så vikten har ju som tur väl inte stört mig på det viset men det är nog dags att börja tänka lite på hälsan och så där, men vi får se hur det går :) som sagt förhoppningsvis hjälper ni till och peppar mig så jag kanske klarar det här ;D

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det kan vara tillräckligt att du bara väljer bort bröd, ris, pasta, potatis och grönsaker som växer nere i jorden för att gå ner i vikt. Så även om du kommer till dukat bord så går det att testa om du vill. Länk till mer info finns i mitt inlägg.

2009-10-31 @ 11:37:02
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: rantalicious

God morgon vännen! Ja det är lätt att glömma bort det när man har annat att göra. Jag känner igen mig i det haha...Haft en god morgon hittills? Kram

2009-10-31 @ 11:43:21
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Inte knäckebröd heller. Om du tittar på förpackningar skall det helst inte vara mer än 5gram kolhydrater på 100gram i produkten. Till frukost i dag åt jag kokt ägg med smör - hehe. Sen kan man ta ostskivor med riktigt smör på, göra en omelätt eller rulla en skiva ost och skinka samman och äta det. Känns lite konstigt när man inte är van, men det är faktisk väldigt mättande och känns bra!

2009-10-31 @ 12:04:10
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Stefan

Fiia jag kan vara din personliga tränare då kommer du gå ner i vikt snabbt =)

2009-11-01 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback