Drömde om Kissie & Amir

Jag har sovit typ hela dagen idag xD skönt som fan var det ;P

Och jag hade faktiskt värsta roliga drömmen!

Drömde faktiskt om Kissie och Amir haha ;D dom var typ här, vet inte hur dom kom hit, men dom var visst hos någon kompis förälder som bodde här i närheten, iallafall så skulle vi festa, men det var typ lördag och inget var öppet här i hålan vi drack och höll på att fula oss massor, vi hade skit kul, söp, hoppade studsmatta och var allmänt crazy haha ;P
sen drömde jag även att Kissie skulle länka till min blogg fast jag inte ville, ville inte att hon  skulle tro att det var därför jag ville festa med henne, så hon länkade 3 ggr fast med fel adress så alla som klickade in kom till fel blogg, detta hade vi oxå grymt kul åt, vi vi ordnade typ en tävlning där folk istället skulle gissa sig till min blogg, priset var typ att festa med oss haha ;P
Vi hade askul och var som sagt allmänt galna, jag vet inte om vi kom vidare på någon fest, men vi pratade om att åka till ljungby eller hässleholm men som sagt jag vaknade xD


Ja som sagt gymt sjuk dröm men oxå grymt rolig!

Jag har nog egentligen inget imot verken Kissie eller Amir, det hade varit kul att festa, men ibland blir man typ arg på Kissie och vet lixom inte om hon menar allvar eller proviserar i bloggen haha det är inte lätt ;P

Men livet går vidare, lär väl aldrig bli så att vi skulle festa tillsammans xD jag är nog för fattig och för mycket tjockis för deras sällskap, sen bor jag antagligen förlångt bort med ^^

Kommentarer
Postat av: Ka

fin blogg :)

2010-01-04 @ 20:59:37
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback