God kväll :)

God kväll!

jag lever ännu faktiskt ;P

idag har jag och anki och Tessan varit på city cross och handlat hem massa god mat, sen har jag mest sovit, har ont i halsen som fan och känner mig typ helt slut i hela kroppen ;/ inte kul alls ;/

Annars så händer det inte alls mycket, Pierre blev nekad jobb idag :o bara för han inte bodde i strömsnäs men han har ju alltid möjlighet att ta sig dit, så söker dom igen tänker han söka helt klart men vi får se, vi kollar lite runt Borås med Pierre känner ju till staden och vem vill inte komma ifrån denna hålan lixom ;P men vi får se hur det blir!

Btw skulle lägga in bild på Brors tatuering men hittar inte sladden till kameran som vanligt xD men ska försöka leta sen, Mamma ville ju se den om inget annat, men jag svär den är skit snygg blir med sugen igen ju! dock är jag inte helt nöjd med dom jag har men men...

sitter och skrattar lite åt stefan och Pierre dom spelar poker på facebook haha, funderar på att testa det med dom verka ha rätt roligt ;P.

och här får ni ett roligt klipp på Birger som Pierre visade mig!
VEM FAN ÄR DET SOM PUTTAS?!

HAHA

Kommentarer
Postat av: starling

Hur är det med dig? Har du varit hos doktorn? Jag vill också tatuera mig igen. Något så tjusigt som en stjärna som inte är i fylld. Ska sitta på framsidan av vänster axel har jag tänkt mig. =)

2010-01-27 @ 21:43:57
URL: http://metrobloggen.se/stars
Postat av: al

Mohaha, älska Stefan och Krister X)) !



al

2010-02-02 @ 15:24:17
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback