mitt i natten xD

Sitter här och dunkar musik i mina nya fina hörlurar jag fått av min älskling <3

Igår vaknade jag vid 3 på natten och kunde inte sova mer, idag vaknade jag vid halv 4, sover så oroligt när jag jobbar tidigt xD rädd för att försova mig men men jag överlever ;P

Bytat bort min lördag på jobbet så då blir det marknad! ikväll blir det FEST! på tiden tycker jag, självklart ska det vara två fester jag vill gå på som tur väl är så är båda i samma håla så ska försöka hinna med båda två ;)
Shoppade på systemet för 400kr igår :o var ju inte riktigt meningen, dock måste jag nog ditt idag eller imorgon igen för att ha något på lördag om jag nu lyckas byta bort min söndag oxå vilket jag hoppas ;D

Nu ska jag lyssna på mer musik och försöka komma på nåt jag kan göra till bussen går vid 6.42 till jobbet ^^

Kommentarer
Postat av: Ninja

Jag hör också till dem som hinner med två fester om det behövs:)

2010-05-30 @ 10:30:12
URL: http://nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback