På jobbet!

Här har det varit tyst ett tag, jag har lovat att bättra mig men det blir ju aldrig så :( vi får helt enkelt göra ett nytt försök :)

Just nu sitter jag på jobbet, kom lite tidigt efter som jag tog bussen xD så var i strömsnäs redan vid lite över 8 och börjar nu vid 9 men det är väl inte så farligt egentligen jobbar dock till 19.00 ikväll men det funkar det med, helgen är jag ju ledig sen nästa vecka börjar jag på 75% så första veckan där jobbar jag bara 5 timmar per dag hehe ;P dock lite synd för Pierre jobbar 07.45-14,15 och jag 15.00-20.00 lite synd men ändå vi träffas ju iallafall :)

Nä nu ska jag in till min plats på jobbet!

Btw uppdateringar från WoW kommer ikväll! hänt lite där nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback