Hur svårt kan det vara?

Börja bli irriterad på folket här hemma!

Vi bor 8 st här nu mera, många jo jag vet, det borde funka men det gör inte riktigt det!

Som med disken tex, alla har en varsin diskdag, förutom lilla Tessan då, alltså en varsin dag i veckan, hur jävla svårt kan det då vara och diska efter maten? Anki finns oxå med på denna listan även fast hon diska varje dag ändå, då listan bara gäller efter middagen, men Anki diskar innan och  ibland en gång på kvällen med, ändå kan folket här hemma inte sköta listan?

Dom som gör det är Jag och Anki, och jag brukar göra det dagen efter om någon inte gjort det när dom skulle just för att Anki ska slippa, Ola och Pierre gör det om man säger till dom!

Jag fattar inte!

Likadant alla skulle hjälpa Anki att julstäda? vilka gjorde det, jo jag och Pierre men det var för att jag fick säga till honom! ingen annan hjälpte till!

Ska det vara så jävla svårt att hjälpa till här hemma?

Blir så less på det, Visst Anki är hemma hela dagarna, men det är även jag, Pierre och Stefan nu mera, och Anki har sen ledsjukdom kan vi då inte försöka hjälpa henne så mycket som möjligt?

Som sagt 7 "Vuxna" personer och max 2 st som gör någonting, det är fan inte rätt!
Hade det inte varit för att jag tycker det är synd om Anki som får göra i stort sätt allt, så hade jag med skitit i det bara för att lixom!

Kommentarer
Postat av: Steph

Alltid jobbigt när folk inte tar sitt ansvar :/

2009-11-29 @ 11:24:34
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Jani

Jo men du är ju rätt fet, hade också blivit rädd om du hade skrikit på mig. Hade gått o diskat direkt.

2009-11-29 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback