Min druid är alltid lika snygg!

Igår orkade jag inte spela så mycket WoW men vart inne en stund och dissade lite till guildbanken och så där, sen stog jag på taket till banken i org och bara tittade och snackade med lite andra svenska då det kom en lvl 1 svensk och försökte tigga till sig 25s vilket inte funkade så bra xD

Men det var rätt kul, Alphá visade sina fina mount som jag är grymt avis på och lite sånt
Sen fjäskade jag även in mig så att jag får följa med på systembolaget 25man Onyxia och ToC ikväll haha ;P
Vi kör ju aldrig 25 man i Devils, men tänker ändå inte byta guild jag lämnar inte mina pojkar och flickor i DR Nevah!

Btw så hade jag skit snygg outfit igår bara för att haha min rosa skjorta och några svarta säsongs byxor och midsommar hjälmen som ser ut som en gloria och het som fan var jag haha ;P Min Druid is tha shit!

Vi fick även Gunga på Alphás fina gungsak ;P



På bilden: Shiibby som gungar Alphá, Etez och någon annan svenne ;P

Trevlig kväll på taket jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback