Svar till Sandra<3!

Fan vad kul trodde inte du lästa min blogg haha ;D tänkte svara på din kommentar i din blogg men jag fattar fan inte hur man gör där haha!

Friskis och svettis låter så där men visst någon gång så ;D om inget annat måste vi fan träffas snart! det var SJUKT LÄNGE SEN! Saknar ju dig grymt jävla mycket :)

Kom och tänka på våra långa samtal haha!

Du får skriva en kommentar och brätta hur jag gör för att kommentera i din blogg haha ;D

Jag minns denna dagen!
Så mycket disskutioner om allt och inget, som vanligt haha!



På den tiden var vi coola som fan haha xD

Haha nä jag brukade faktiskt inte gå runt med en sådan toffs men ändå ;P

Och en sak till jag vill verkligen tillbaka till den tiden!

Kommentarer
Postat av: P

Mm, Petter har många bra låtar som är mening i och texter som man kan sätta sig in i också :) Också många låtar man lyssnade på förr också..



Ja, jag håller med dig..jag har själv insett att jag behöver gå ner en del..det finns så mycket saker som händer med kroppen när man går upp för mycket, man får ingen mens tex och svårt att kanske bli gravid vilket jag vill bli i framtiden :) Så planen för mig är att gå ner 15kg till april då vi åker till thailand, se om jag lyckas sen ;)

Ja, att man bara är ute lite gör att man blir piggare och mår bättre också sen behöver man inte röra på sig en massa och så, så det tycker jag du gör rätt i :)

Vi kan dra till badet tillsammans sen tycker jag ;D

Jo men så känner nog många ibland men det finns inte många som har självförtroende även om dom är lite överviktiga ändå och det tycker jag är bra, jag avundas dig faktiskt ;)



Åå, det kortet är rätt gammalt va?! Jag minns den tiden ;D

2009-11-24 @ 20:44:40
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: sandra

Ojojja det var verkligen längesedan vi både träffades och umgicks -__- åren går så fort förbi!



Men som sagt, jobba på och friskis tycker jag att du ska testa på för det är faktiskt roligt :D



Hmm nu ska vi se, för att kommentera så trycker man på "+" som finns på högra sidan, i slutet av varje inlägg :)



HAHAHA jo btw som man såg ut xD och verkligen snygg frilla du har där tummen upp :D

2009-11-25 @ 22:16:18
URL: http://cherrypistoru.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback