Nu var påsken & ledigheten över

Det är sjukt vad trött jag är på dagarna när jag jobbar så nu när jag/vi varit lediga i 4 dagar, skönt, har i stort sätt bara tagit det lugnt och kollat på film och slappat och njutit av varandra :P nä men skönt har det varit!

Imorgon börjar vi jobba igen, det ska bli kul! kommer dock inte ha den hjälpen jag haft innan så är lite närvös men det kommer gå bra så klart! och sen jobbar jag även kvällen denna veckan vilket oxå är skönt, är ju mer kvälls människa än morgon människa haha, kanske har bytat mitt tidiga schema nästa vecka med när jag skulle börjat redan kvart i 7 men vi får så visst hade varit skönt att ha hela eftermiddagen ledig sen men ändå :)

Nä men känns bra på jobbet och allt flyter på, skönt att äntligen börja få en inkomst igen, inte för att vi har/kommer ha mycket pengar över i början så är det ändå skönt! allt är på rätt väg!

Och Med mig och Pierre flytter allt på oxå, känns som om vi verkligen har en framtid att se framimot tillsammans, vi planerar lite smått för tex flytt och grejer men det lär ju ta ett tag till innan vi kan flytta men ändå mysigt att planera och speculera, iallafall jag får den känslan då att det är lika seriöst från båda hållen, inte för att jag tvekat innan men ändå ;) nä men allt känns så sjukt bra! livet flytter på helt enkelt :)

Och jag ska försöka ta tag i bloggandet igen oxå måste komma igång igen nu ;) det tar lite tid bara ;)

Hoppas ni haft en bra påsk iallafall :)



Kärleken blomstrar lika mycket som alltid <3

Kommentarer
Postat av: mersiha

samma här, hur är det då?:)

2010-04-05 @ 22:51:28
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback