allt på en och samma gång

Alla tankar dyker upp, jag är ledsen, arg, besviken ja allt på en och samma gång!

Ledsen över det med Sara <3

Arg besviken på  min så kallade pojkvän, jag vet inte alls trodde vi skulle mysa lite idag innan han skulle åka och vara borta 10 dagar men ikke, datorn var visst viktigare än mig!

Jag skiter snart i allt! Jag älskar honom men pallar fan inte komma i typ 3 hand, det var inte så till en början men nu börja det blir mer och mer, och han påstår jag gnäller? jo visst fan gnäller jag för han gör inte det han ska annars, säger ja till allting men skiter i det sedan börja bli så jävla less!

Sen är det allt annat runt omkring oxå, ekomomin och skit och helvete!

Om det alltid ska vara så här att vara vuxen vill jag inte vara med längre!

Åt helvete med allt, det skiter sig bara ändå så varför satsa lixom ;/

Kommentarer
Postat av: P

Usch ja, jag trodde inte ni var vänner så pass mycket :/ Hemskt att en så ung människa ska behöva gå bort :( Hemskt verkligen!

Inte för att jag umgicks med henne jätte mycket innan men har festat med henne flera gånger, hon har alltid varit så jävla glad och snäll..jobbigt att tänka på :/



Och jag förstår dig angående datorn och killar..får nästan slita och gnälla på robin hela tiden och så blir han sur bara för att man gnäller :S

Men vill du komma över och snacka så kom bara över, hade blivit jätte glad så kan vi snacka lite <3

2009-12-17 @ 08:13:04
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: P

Mm, men det känns vilket fall som..det är minnen av en människa som man aldrig kan få träffa igen :/ Sådant känns hur nära man än var varandra! :(



Jo, förstår dig..du kan inte ringa honom då? Jävligt jobbigt när det är akut saker man vill prata om en kan inte, usch!! Ja för tusan, kom bara över, jag är vaken!! Men om du kommer över..kan du ta med lite mjölk så kan du få lite för det? behöver bara lite! :)

2009-12-17 @ 08:38:36
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback