bara för att 2009 xD

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? nja inte vad jag kan komma på så där bara.
2. Höll du några av dina nyårslöften? tyvärr inte xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Japp ;D
4. Dog någon som stod dig nära?: Tyvärr ja ;/
5.Vilka länder besökte du?: Skåne?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: inte som jag saknat, kanske lite mer festade ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 24 augusti <3<3<3<3 förlovning <3
8. Vad var din största framgång 2009?: haha ja ingen anning;P
9. Största misstaget? : bra fråga
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk har jag väl varit
11. Bästa köpet?: huh min mini laptop kanske ;P
12. Vad spenderade du mest pengar på?: ingen anning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: ingen anning ;P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare tror jag iallafall gladare än 2007 början på 2008!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: festat?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: bra fråga xD
18. Hur tillbringar du julen?: Blir antagligen hemma hos pappa ;P
19. Blev du kär i år?: ja, blir mer och mer kär i Pierre för varje dag nästan ;)
20. Favoritprogram på TV?: Ullared haha Arkiv x och scrubs dock två sist nämnda på box ;)
21. Bästa boken du läste i år?: Låt den rätte komma in
22. Största musikaliska upptäckten?: ingen anning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: ja ingen anning xD
25. Något du önskade dig men inte fick?: Ny dator xD
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Var hemma med familjen och förlovade mig <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: nja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: mjukis ;P
29. Vad fick dig att må bra?: Pierre, vännerna och Familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: huh
31. Vem saknade du?: ingen för tillfället
32. De bästa nya människorna du träffade?: Ingen nämnd och ingen glömd ;)

Kommentarer
Postat av: P

Yes, så rätt så! Jag skickar det om en timme :)

Ja, jag hade tänkt mig att tjejerna kanske kunde hjälpa mig lite med mat och att plocka in m.m :) Förresten, allt börjar kl sex :)

2009-12-08 @ 12:05:57
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Den här listan snor jag av dig ;)

2009-12-08 @ 22:43:12
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback