Dagen mm

Jag har kommit underfund med det min kropp mår inte bra, mitt huvud mår inte bra, jag tror jag är stressad utan att veta om det på något sätt, ni vet vad kommer hända nu lixom? jaja det åter står att se.

Pierre är borta :o saknar honom fan så tyst och ensamt utan honom ju ;( jaja han kommer hem på tisdag iallafall, sen funderar jag på om vi kanske skulle åka till mamma då eller typ till helgen eller något sådant vi får se, får prata med mamma om när hon kanske kan hämta oss eller med Anki när hon kan köra oss för om vi ska vara där ett par dagar klarar sig nog inte Pierre utan sin dator och den är lite jobbig att ta på bussen xD

Idag har inte hänt mycket annars ;/ sov två timmar i natt men sen hade jag problem med girlthings xD och så drömde jag lustigt igen det går inte förklara xD

Var vaken resten av natten och kunde inte heller somna på dagen fick flytta runt lite i lägenheten, prövade i våran säng, på soffan och till sist faktikt pappas säng och där slumrade jag till en liten liten stund men sen hörde jag att dom kom hem så jag hoppade upp efter som jag tänkte att pappa säkert skulle vila när dom kom hem efter att ha handlat men icke jag hade kunnat sova vidare där, men iallafall så gick jag ner och la mig i Pierres och min säng igen och då kunde jag faktikt somna som tur väl var dock blev det ca 3 timmars sömn bara för sen var det mat xD

Sen har jag faktiskt bara tagit det lugnt och spelat och saknat Pierre :o

Och nu funderar jag på om jag ska kolla på arkiv x eller om jag ska läsa bloggar och vänta till klockan blir 1 så jag kan göra achievements på wow som börjar då haha ;P vi får helt enkelt se vad som händer xD

Kommentarer
Postat av: Ninja

hej tack för kommentarerna.......jag tror nog att du kommer att resa så småningom :) under tiden får du resa med mig....kul med lite ressällskap

2009-11-22 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback