Jag har världens bästa mamma!

Jag har världsen bästa mamma bara så ni vet!

Ja ni ser det lysser till och med över hennes huvud, det måste vara en gloria ;)
Älskar dig mamma och tack för dina fina kommentarer <3



vilken tur jag har som har en så "söt" son och Pierre är ju också en riktig "svärmorsdröm" fniss fniss fortsätt att ha roligt och va lite "tokiga" då känns inte livet så tungt kramisar mamma

mamma om en liten förklaring: Hej min älskade dotter du vet att jag finns här för dej om det behövs.Jag kan kanske inte hjälpa till med allt som kan behövas men jag kan lyssna och ibland kan det hjälpa att få "bubbla" ur sig sina bekymmer, älskar dej, kramisar mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback