Sex frågor xD

Frågorna snodde jag här ;)

Är du oskuld? - big no ;)

Någon gång haft sex med samma kön? - nej

När hade du sex senast? - var ett par dagar sen nu, vi är så trötta efter jobbet haha xD

Vem hade du sex med senast? – ja vem tror ni? Pierre så klart <3

Kollat porrfilm? - ja vem har inte?

Haft gruppsex? - nej

Haft sex på öppen plats? – Jao

Drömt sexdrömmar? – japp

Sugit av någon? - Jao

Slickat någon? – Nej

Har/haft kk? - haft jao

Haft sex med någon annans pojkvän? - jao, dock ingen nära väns det hoppas jag ni förstår!

Tänkt på någon annan när du haft sex?- nej

Haft sex med någon kompis bror / syster? - ja

Somnat under sex? - nästan haha

Haft sex när det är andra i rummet? – nej faktiskt inte

Varit med någon som är lika gammal? - jao

Varit med någon som är över 18+ år? - haha ja

Varit med någon som är yngre än dig själv? - Ja

Gjort sönder något när du haft sex? – jag vet inte ^^

Blivit påkommen under sex? – Ja


Haft sex:

I en bil? - nopp

I snön? - hade frusit i hjäl då :o

På offentlig toalett? – nästan

I duschen? - Ja

I badkar? - ja

På badrumsgolv? - ja

I sjö/hav/pool? - nej

I någons förälders säng? - Ja

På stranden? - nej men det kommer nog ;)

I någon annans säng? - Ja

I din egen säng? – Ja

På ett köksbord? - nopp

I en soffa? - Ja

På en stol? - nej

I en garderob? - haha nä vad trångt xD

På en sovrumsgolv? - nej

På ett köksgolv? - nej

I gräset? - nej inte gräs xD

I en rabatt? - Nej

Var det pinsamma frågor? Nej nej ;P

Kommentarer
Postat av: P

Tack vännen, det värmer att höra att du stöttar på!! Det är inget enkelt val alls tyvärr :/

Jo men jag förstår vad du menar..jag orkar knappt gå ut med henne nu för tiden som hon drar och jag får tyvärr inte bli för arg, överanstränga mig och ta i för mycket för då kan man få missfall o det vill jag verkligen inte!! :O Jag avgudar henne mer än allt annat och hon är ju så mysigt, snäll och go när hon träffar vänner och familj..men ha en hund som inte går ihop med barn längre när man själv ska ha ett barn de funkar inte alls..en aggressiv hund i mot barn gör man sig av med, de vet väl alla :/ det är bara så svårt att ta det steget och verkligen göra det för jag är rädd att jag kommer ångra mig sen :( Usch ja, det är hårt som bara den..jag behöver nog lite mer tid till innan jag verkligen vet hur jag ska göra..och än så länge är det många månader kvar tills jag ska ha så det är lugnt men ett beslut om hur vi ska göra måste ju ändå tas!

Tack för ditt stöd!! <3

2010-04-20 @ 12:39:18
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Ninja

Igång igen ser jag :)

2010-04-20 @ 18:06:09
URL: http://nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback