bla bla bla typ

Sitter här och gör typ ingenting haha ;P, sov innan idag mellan klockan 14.30 och 21.00 typ xD trodde jag skulle vara så trött så jag kunde sova hela natten med, då jag sovit 4 timmar dom två senaste nätterna men ikke, men känner mig inte trött nu iallafall så får väl försöka vara uppe hela dagen idag :)

Spelar lite på king och laddar ner filmen Prinsessan som jag tänkt kolla på under dagen, vi får väl se.

Annars har jag inte så mycket att skriva om just nu heller, mer än att jag iprincip tagit paus från wow efter som min speltid går ut den 16 och jag börjar utbildning den 15, har inte riktigt tid att spela då, och känner inte så mycket för att spela just nu heller, och sen har jag ju inte råd att fylla på heller hehe, kommer säkert bli skit sugen på att spela efter den 16de kan jag tänka haha :P

Inte många dagar kvar till måndag nu :D ska bli skönt att börja göra nåt igen, fatta jag ska jobba som fan när vi väl kommer ut på telefon, jag ska visa att det verkligen var en dålig period jag var i sisst jag jobbade där!

Nu jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback