Längtar faktiskt till måndag!

Lalalala, det känns lite tråkigt jag vill lixom uppdatera bloggen men vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Jag gör lixom inte så mycket på dagarna, försöker mest få dom att glida förbi!

Längtar ju faktiskt till måndag då jag börjar utbildningen igen vilket blir rutiner, pengar och något att göra!

Ni anar inte hur glad jag är! SJUKT GLAD! och jag hoppas jag kommer ditt för att stanna, jag kommer göra mitt bästa denna gången! jag är peppad till max! jag ska visa att det var pågrund av att jag mådde dåligt som det blev som det blev sisst jag var ju duktig som fan när jag var där!

Dock kommer jag väl inte kunna ha så kul med pengarna i början, ska ju betala alla skulder! det är lixom det som står högst upp på listan nu, ska faktiskt bli skönt att se dom försvinna, räkningarna då alltså inte pengarna, fast pengarna försvinner ju dom med, men det måste betalas det bara växer och växer nu ju!

Men sen när allt är betalt, om jag får jobba länge, tror bara denna anställning var 6 månader, jag har ingen större koll det ända jag vet är att jag har jobb ett tag!

Men iallafall när räkningarna är betalda och sånt skit då ska jag spara, eller ja spara lite redan när jag börjar få pengar, sen ska jag även köpa nya kläder, vill ni veta en sak det ända jag köpt i kläddväg dom senaste 2 åren är MAX 5-6plagg! jag vill ju ha mer kläder har typ inga :o.

Ni kommer nog få följ med i mina planeringar och min räkningsbetalning, mest för att jag vill visa att det går åt rätt håll, jag längtar till och med lite till första lönen och sitta och betala och veta att det försvinner nu, det byggs inte på mer!


Nä det ska bli skönt som fan med jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback