Massa babbel om framtiden

undra om pierre är trött på mitt tjat haha :P

redan nu pratar och planerar jag förfullt in för framtiden, skulder som ska betalas och pengar som ska sparas, lite vad jag vill ha i våran framtida lägenhet mm!

Jag tror det är för att jag är så jävla glad för att vi fått jobb båda två, visst vi ska klara utbildningen oxå men det ska inte vara några problem så!

Det känns lixom så jävla skönt!

jag har stora planer!

Vi ska visst betala av mina skulder först, pierre ville det, och det jag sagt till honom då är att vi ska ha ett kontrakt om att även jag ska hjälpa till att betala hans skulder, även om det av någon konstig anledning skulle ta slut, för hans skull så han inte slänger pengar i sjön och för min skull för att jag inte ska få höra några konstiga saker sen, men självklart ska det ju inte ta slut ju ;)! men om man vet ju lixom aldrig, därför vill jag ha det så för bådas skull!

Vi ska även börja spara pengar, till en rolig sommar, kanske någon resa längre fram och till våran framtida lägenhet!

vi är även lite kluvna i att flytta, vi båda två vill flytta nu nu nu! MEN det känns ändå skönare att betala skulderna först, iallafall det mesta, och även att någon av oss ha fast jobb så vi inte hamnar i samma sits som jag hamnat i innan, det är inte riktigt värt det, men ju längre vi bor hemma ju mer pengar kan vi spara till vår framtida lägenhet!!

Det är även skönt att pierre håller med mig om inredning i lägenheten haha ;P

Ni kanske tycker jag tar ut för mycket i förskott?

som sagt jag tycker om att planera, om det blir som det är planerat är inte alltid säkert, men mycket av detta kommer ske, om inte nu så i framtiden!

Först och främst skulder och sparande iallafall!

kommer inte vara mycket vi har över varje månad, vi kommer i stort sätt ha så vi klarar oss bara, men det räcker så länge vi betalar här hemma så har vi mat för hela månaden mm så vi klarar oss!

Btw så tvingar pappa nästan oss att bo kvar tills våra skulder är betalda haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback