Sjukt glad!

Hallå!

MAn kan ju inte påstå att här varit bra uppdatering! eller har ju inte ens varit någon uppdatering alls!

Men om dagarna nu så går jag på utbildning sen sover jag typ haha ;P är inte van vid att tänka så mycket som jag gör haha :P

Vi hade typ delprov i torsdag gissa hur det gick? SJUKT BRA! men har ju varit där innan ju som sagt men ändå :)

26 av 27 rätt alltså 96.2% rätt att %en sjönk så mycket med bara 1poäng haha xD men är stolt faktiskt, kunde fått alla rätt men svarade lite fel på en fråga, eller fel och fel största delen i den var rätt hade jag bara inte skrivit det jag skrev först så xD men men 26 av 27 är oxå sjukt bra så!

Jag är sjukt glad att jag fick komma tillbaka och nu är det bara nästa vecka med utbildning kvar oxå, på fredag har vi slut provet! lite nervös är jag ju men tror nog inte det ska vara några problem!

Och nästa måndag då alltså den 8de går vi ut på telefon! klart helt beroende på mitt schema kanske inte jobbar den 8de vem vet, men någon gång den veckan iallafall!

Som sagt sjukt glad! lite jobbigt att det är innestående lön bara så fick inga pengar denna månaden vilket skulle varit sjukt välbehövt men wtf överlever ju alltid bra om man en dag skulle sluta sen då har man ju lön en månad efter man jobbat så man ska väl inte klaga :)

För Pierre verka det oxå gå bra! SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Ninja

Grattis vad kul! Det ger självförtroende och det är bra :)

2010-03-05 @ 23:43:46
URL: http://nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback