Happyface :D

Idag är jag glad som fan!

igår kom min granne och gamlechef och knackade på dörren och frågade om jag fortfarande sökte jobb och om jag ville komma tillbaka till mitt gamla jobb!
Självklart ville jag det! hon har pratat in mig där igen till dom högre cheferna då jag var borta rätt mycket när jag jobbade där sisst, på grund av depprission (stavning?) dock får jag ju självklart gå utbildningen och sådant igen då det är en del som är nytt men ändå! denna gången är det 110% som gäller och lite där till!

Jag mår mycket bättre nu och allt känns toppen!

Nu jävlar ska jag börja få ordning på mitt liv!

Och jag lovar första lönen så ska Lotta få en fin blomma och en tårta hon är mer värd en så som har hjälpt mig tillbaka igen!

Den 8/2 börjar jag WIIE!!

Jag behövde inte ens gå på intervju igen ;) dock ska Pierre på intervju på måndag sen får vi se om han med får börja! hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kul att du får komma tillbaka :)

2010-01-28 @ 18:50:19
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback