Tack!

Först vill jag tacka för alla stöttande kommentarer jag fått på mitt förra inlägg! det betyder verkligen, oavsätt om det kommit från nya människor eller någon jag känner det har känts mycket bättre med erat stöd så TACK!

Och jag hoppas inte det är så allvarligt som jag trodde igår natt, men ibland kommer alla känslor bara så där lixom ;/
men på tisdag ska jag upp till läkaren då får vi se vad som säger, kan ju mycket väl vara en hormon rubbning med eller något sådant vi får se helt enkelt!

Annars mår jag väl egentligen bra, fast har ingen ork till någonting känns det som ;/ men det är klart, jag slarvar med vitaminer och grejer vilket absolut inte är bra när jag förlorar en hel del pågrund av mensen. men jag ska försöka ta tag i saker och ting nu, jag måste det!

Och förresten nu har sömnproblem vänt lite, jag kan somna på kvällen men jag vaknar istället mitt i natten xD men men det ska nog lösa sig det med, tänkte kolla upp det med!

Ska upp till sjukhuset på tisdag när pappas fru ska dit så får vi se vad dom säger, både om mensen och sömn problemen!

Som sagt tack alla för ert stöttande!

Kommentarer
Postat av: Joel

jo där e lite fel där i ordval:) hehehe!

2010-01-11 @ 10:58:57
URL: http://fuckwithyou.se
Postat av: P

Hoppas verkligen det löser sig!! Jag vet själv med att knappt aldrig ha till att ha hur länge som helst..men vad jag vet så handlar det bara om en rubbning i kroppen..kanske har samma sak?! Man ska aldrig tro de värsta utan försök bara vara neutral..det kommer lösa sig!!

Och försök sköta dina piller så kanske du mår bättre sen :) och hör bara av dig när du vill :) <3

2010-01-11 @ 19:24:15
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Ninja

Hormonproblem? Be läkaren ta ett sköldkörtelprov....för att kolla om den fungerar som den ska. Symptom kan just vara oro,nedstämdet, viktförändringar, sömnproblem och mensstörningar....

2010-01-11 @ 23:08:56
URL: http://www.nordtellus.blogspot.com
Postat av: P

Ja, du får skriva om det sen :)

Jaha, jag trodde du åt en massa redan :P men det finns ju att köpa lite var stans :)



Måste själv gå till läkaren, mår inget bra jag heller! :/

2010-01-12 @ 00:54:17
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback