Världens bästa mamma



mamma om Inblick i mitt gamla liv!:
det är ok, vet vad du menar är själv likadan, stark inför andra men kan vara väldigt liten, svag och ledsen i min ensamhet. Jag börjar också att lära mej att för att andra ska förstå hur man verkligen mår så måste man tala om det, ens vänner är ju inte tankeläsare och är man då "glad" utåt sett hur ska någon kunna veta? Och är dom riktiga vänner så finns dom där i både "vått o torrt" vad ska man annars med vänner till och det är ju en sådan vän man själv vill vara.En riktig vän tycker inte att man är "tråkig" för att man "gnäller" och "beklagar" sig lite, utan tycker oftast att det känns bra för då vet man att man själv inte heller behöver va på "topp" när allt är "pest o pina" många kramisar mamma

Jag har världens bästa Mamma <3
Tack för att du alltid finns när jag behöver dig!
Och Mamma du ska veta att jag oxå finns för dig ALLTID!

Älskar dig Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback