jobbiga drömmar

usch när jag väl går och lägger mig i tid ska jag ha konstiga drömmar, tycker inte alls om dom, drömde först om att min bror dog i en bilolycka vaknade och grät, somnade sedan om och drömde om att pierre var med om en olycka, läkarna kunde inte svara på om han skulle överleva eller inte, och operation kunde han inte få på ett par veckor och han skulle ligga kvar på sjukhuset tills det skulle bli operation, jag fick komma ditt men ändå inte på något sätt var precis som om dom försökte hindra mig från att komma dit och träffa honom på något sätt

så nu sitter jag har och har en riktigt konstig känsla i hela kroppen och det känns som om jag ska börja gråta när som helst, vill vara nära pierre och höra honom säga att allt är bra det var bara en dröm, jag vet att det bara var en dröm men tårarna är nära ändå och känslan gillar jag inte alls, fan att Pierre inte har mobilen med sig!

men måste försöka sova lite till ska jobba om ett par timmar ;(

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt med jobbiga drömmar :S

2010-08-03 @ 20:54:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback