Glad!

Idag är jag glad!

Åkte med Anki ner för att lämna av min bror hos mamma, var bara tvugen att gå in och säga hej så klart! pratade lite och så där, inte om något speciellet men ändå mysigt att träffa mamma! blir ju inte så mycket nu, vi jobbar ju även så olika och ibland känns det inte lönt att bara åka ner en helg då man får åka buss och så, men alltid trevligt att träffa henne oavsätt om det bara är några minuter!

Världens BÄSTA mamma!


Sen pratade jag även med Micke på fb idag, blev lite glad där med faktiskt, vi pratade ju dagligen för typ 5-6 år sedan sen har vi bara glidit mer och mer i sär :( men nu MÅSTE vi försöka få upp kontakten riktigt igen! Det är ju en person jag faktiskt saknar i mitt liv, vi fanns alltid där för varandra innan och pratade om allt! men vi kan hoppas att vi börjar hålla kontakten riktigt igen nu!

Och dessutom tror jag han och Pierre skulle trivas som fan ihop lika sjuka båda två ;) vi får försöka lägga undan pengar så vi kan åka upp och hälsa på! Pierre måste få träffa honom, då kommer han förstå vad jag menade med att dom kommer passa ihop haha ;D

Nä det känns bra faktiskt, imorgon blir det jobb igen, men sen ledig söndag och måndag, möjligtvis tisdag med beror på om dom ändrar schemat igen eller inte.

Nä fan nu ska jag hoppa i säng har en liten känsla av att jag möjligtvis kommer få ett nattligt samtal haha ;P

Världens bästa Angel!




Världens Finaste Älskling!



Sen måste jag bara säga att jag har världens finaste och underbaraste pojkvän, ingen är som han!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag blev också glad av att träffas igen. Det blir väl lättare när ni har eget boende så småningom och nu när jag får mer pengar så att jag kan tanka bilen själv saknar dej alltid puss och kram och hälsa min goa svärson också, mammis

2010-06-21 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback