Massa sovande

Usch borde vara pigg nu, men är typ seg, tror jag sovit för mycket xD natten till söndag var jag vaken till typ 5 eller nåt sånt, fråga mig inte vad jag gjorde uppe så länge för det vet jag inte, eller jo pratade med Micke i telefon två gånger ;P trevligt trevligt ;P

sen iallafall så sov jag till typ 15, gick upp och gjorde inte ett skit så gick och la mig vid 17-17.30 igen och vaknande lite till och från men gick upp vid typ 23.30 och åt, var vaken till kanske 2 på natten och sov igen och vaknade nu på morgonen vid 9 tiden xD så som sagt borde vara utvilad men har nog sovit för mycket haha :P

Annars så är allt bra med mig idag, äntligen!

Dock lite irriterad på en person, egentligen inget som handlar om mig men ändå, sjukt, hoppas personen det handlar om lyssnar på mig, personen är värd bättre än så!

Jaja, idag händer inte mycket för min del faktiskt, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback