massa pladder

Usch jag skulle sovit för länge sen xD skulle lägga mig men sen tänkte jag nä fan lägger mig och kolla runt lite med den lilla datorn i sängen och ja jag kollade fb lite bloglovin och sedan tänkte jag att jag skulle blogga lite och kom in på blogg.se för att logga in men kollade först topplistorna här av någon konstig anledning, eller ja jag kom till tjejen på topp 1s blogg bara för där fastnade jag haha ;P tänkte först att det är väl ännu en "fjortis"bloggare sen rullade jag längre och längre ner, läste inte så mycket men sen kom jag fram till ett klipp om Svennemorsan tror jag det var och jag lovar bruden är ju hel skön, har legat här den senaste en och en halv timma och kolla på hennes klipp och skrattat sjukt roliga! Har ju som sagt läst lite om henne på typ FS och sådant men inte tänkt henne som humor bloggare, men som sagt sjukt skön brud, och oj glömt att skriva vem det är jag menar xD menar så klart Ana Gina!
Jag kan ju rekomendera mina lätträknade läsare att kolla in hennes blogg om inte annat hennes klipp ni kommer skratta jag svär!

Jaja nog om det, jag MÅSTE börja blogga mer, men först måste jag nog hitta en bekvämare dator stol eller ställe att sitta på haha :P Men sen är man ju så klart inte så jätte motiverad att blogga när man inte få kommentarer, och sen har jag ju som sagt inte många läsare 10 - 20st när jag väl uppdaterar haha yeah xD sen har jag ju själv inte varit speciellt aktiv i andras bloggar den senaste tiden heller kan ju faktiskt bero lite på det, så blir jag lite mer aktiv så kanske jag får 30 besökare haha!

Förresten vet ni jag har inte snusat sen i förmiddags eller ja vid lunch tid och vet ni vad? jag är SJUKT snus sugen nu! men har inga pengar fören på tisdag och då känns det ju egentligen inte lömnt om jag nu klarar mig till på tisdag varför börja igen? jag ska iallafall försöka att låta bli att köpa så får vi se hur det går!

Nä känns som om detta inlägg blir förlångt så ingen kommer läsa det ändå! blir nog kanske sova nu natti natti!

Förresten tänkte ta en bild till detta inlägg! vilket kommer snart i ett inlägg då det cpar sig xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har lite sidor som ger dig mer bloggläsare om du vill ha? :)

2010-05-22 @ 13:14:59
URL: http://femochenhalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback