bubble babble

Hatar att inte kunna sova! och nu när jag verkligen skulle behöva sova?
Jaja, vad kan man göra! ska försöka om en stund igen iallafall!

Funderar på att klippa mig imorgon, om Anki orkar och har tid vill säga, blir dock bara ett par cm men ändå ;P ska nog slänga i min röda färg jag har här hemma oxå :).

Jag hoppas syrran lämnat sin leggins hemma, om det nu heter så xD har inte så stor koll faktiskt men jo det heter det nog :P och undra om hon har någon snygg tröja/kofta man kan ha över klänningen, det är en sådan med band bara ju :o kommer frysa ihjäl annars :o

Har även legat och funderat på en massa saker som jag brukar göra, alltså inga jobbiga saker utan allt möjligt, visst en del är jobbigt men ändå!

Jag planerar lixom, eller försöker iallafall, jag är en person som faktiskt tycker om att planera, men oftast följer jag inte mina planer dock haha, men det är smarta planer så jag borde nog ta och följa dom tror jag :)

Kommentarer
Postat av: verra

Gott nytt år själv :) Roligt att du tittade in :)

2009-12-31 @ 05:51:39
URL: http://verki.blogg.se/
Postat av: Fenixmona

Godmorgon vännen denna iskalla nyårsafton! Vi har

-18 här i uddevalla! Kramiz!!

Postat av: Fenixmona

Håll ut nu! Jag vet att det inte är enkelt...jag är rökare! Kramiz!!

Postat av: Ninja

Önskar dig en underbar helg!

2009-12-31 @ 10:12:49
URL: http://www.nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback