God natt sömn i natt iallafall xD

Hallå ;P

Har precis varit på arbetsförmedligen och så hade dom ingen personlig service idag jaha xD men ska fylla i sådan där grej på deras hemsida sen ringa dom typ.

Btw har sovit gott som fan i natt! kunde inte sova igår natt inget alls så gick och la mig vid halv 6 tiden igår efter 36 timmars vakenhet okej jag sov 5-10 min i bilen påvägen hem från hässleholm men inget mer fören efter 36 timmar, det känns ju lixom mindre bra men fick sova skönt en natt iallafall du får vi se hur det blir denna natt, jag hoppas på sömn iallafall!

Just nu har jag annars inte så mycket att skriva faktiskt xD

Kommentarer
Postat av: P

Ja, inga problem!! :) När kan du komma då? ;P

2009-12-15 @ 11:57:11
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: patricia

haha, ja lite kul var det faktiskt :D

2009-12-15 @ 13:07:20
URL: http://patriciajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback