Hem till pappa idag

Nu får det räcka med pet för tillfället, men många åter står ;) ska logga in på wow lite och se vad som händer, sen blir det packa och städa upp lite här för idag åker vi hem till pappa igen.

Ska bli mys att träffa Tessan igen,
Pratade med henne i telefon häromdagen, och jag blev förvånad över att hon faktiskt pratade i den :o hon brukar iof springa runt med mobilen vid örat och babbla men inte när det är någon i telefonen då blir hon bara tyst, men som sagt häromdagen pratade hon med mig.

Ia, Päe Hem, nanna, Det hon ville säga var typ att jag och Pierre skulle komma hem och att vi skulle sova ;P eller att vi sov haha ;P ska iallafall bli mys att träffa henne hon lovade att följa med när Anki hämtar oss idag haha ;P

Ja jag vet jag har glömt ladda upp videon när vi bakar peppakakor, men har inte haft den lilla datorn uppe ;(

Kommentarer
Postat av: P

Jaa, och nu när du är hemma kan du komma hit och äta en lussebulle och umgås lite ;)

2009-12-14 @ 13:55:21
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback