inget Pet ;(

Kört lite, MC, AQ20 och lite AQ40, ZA och även en snabbis i MT, i AQ40 droppade 2 röda mount men inget fick jag, Var kvasten och Tjuurig som vann, och i MT så droppade petet, av 4 personer var vi 2 som behövde det och tror ni jag vann det? nej ;'( Tjuurig vann det oxå den jävlen ;) men men ;P Nä men lite söt var han ändå som fick lite dåligt samvete, och frågade om jag blev arg/ledsen på han ;P men nädå han rollade högre inte mer med det lixom :) blir att farma där nu och jag vet exakt vilka jag ska ha med mig ;P Totto, Spalle och Tjuurig då är det alltså ingen som kan sno mitt pet för dom har det redan ;)

Kommentarer
Postat av: Steph

Haha den var jag typ en av de sista att få i kompisgänget, eftersom vi alltid drog med stooora grupper för att cleara allting fort :p men den som väntar på något gott ^^

2009-12-04 @ 00:20:21
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Gråvarg

Jag har haft lite av samma flyt som tjuurig, de senaste Glyph-böckerna har jag vunnit. Ava blev lite sur, och bad mig byta tärningar!!! ;)

Undrar om det finns ett "loaded dice" addon? Kunde vara användbart! Annars kan man ju /roll (100)...

2009-12-04 @ 14:13:59
URL: http://metrobloggen.se/graywulf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback