Löste sig med SJ!

Det löste sig med SJ!

När jag ringde dit var jag laddad som fan visste inte vad man skulle trycka i dom jävla växlarna så bara tryckte och efter en stunds vänte tid kom jag fram, fick prata med någon töntig typ, som jag bad koppla mig, han försökte få mig att göra reklamationen via nätet men jag vägrade och bad honom koppla mig, han försökte påstå att dom skulle säga samma sak men jag gav mig inte så han blev tvungen att koppla mig!

Och jag fick vänta i 25-30 min till eller nåt sådant och blev ännu mer laddad!

Men när dom väl svarade så var det värsta typ spralliga (lätt så) glada och posetiva bruden som svarade, all agg försvann typ haha, gick över till att istället låta besviken, vilket jag faktiskt oxå var ju, men hon förstog helt klart och hjälpte mig/oss, det ända vi behöver göra är att skicka in biljetterna så sätts hela beloppen in på kontona igen, hon var oxå trevlig och frågade om det hade kostat oss något mer, men det var ju typ bara det Pierre fick betala för att låna en dator på ett internet café som han hade fått leta upp, men hon var snäll och skulle även skicka med kuponger man kan använda i deras bistrop värde 100kr :)

Men som sagt vi fick hjälp och blev glada igen kunde man bli annat när hon lät så jävla glad och hjälpsam :)?

Kommentarer
Postat av: Kanja

Oj =S Vad hade hänt??

2009-12-17 @ 22:39:15
URL: http://kanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback